Nylon for guys+ Hayden

Köpte Nylon for guys idag för att det alltid finns fina bilder i herrmodemagasin men framförallt för att Hayden Christensen är med, om på framsidan. Det är någonting med Hayden som fascinerar mig otroligt mycket. Jag brukar inte tro på sådant här skitsnack om att det finns universell skönhet som alla tilltalas av, och jag hatar när folk säger ngt i stil med: DU KAN JU BARA INTE TYCKA ATT ... INTE ÄR VACKER?! för det kan man tycka, alla har ju sin egen smak och jag kan räkna upp hur många människor som helst som anses vackra som jag tycker är oattraktiva (Cameron Diaz, Fredrik Ljungberg, Adriana Lima osv) MEN: man kan ju bara inte låta bli att se att Hayden Christensen är vacker?! HAHAHA. nejmen ärligt.. egentligen så är hans utseende ett sådant som jag normalt tycker blir lite för mkt.. "snygg" liksom, men han hypnotiserande snygg, jag har försökt kämpa emot men varje gång jag ser honom på film eller bild så blir jag lite knäsvag. han är fin. som få.

ps. tyckte det var taskigt att de var tvungen att skriva: NOT FOR GIRLS på framsidan av tidningen. ds


image464image465image466

Kommentarer
Postat av: Isa

Give me a napkin so I can dry off my seat!!!

2008-04-28 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0