små små filmer kom till mig NU!

AAAAA the longing the longing!! Det är faktiskt inte kul att bo i Sverige när man e filmintresserad :( Det är så lite som ens kommer hit. Okej det mesta släpps på dvd, men de e svårt o hålla koll när det man verkligen vill se kommer. Men de här två filmerna ska jag bara se och jag ber att de kommer snart!

http://www.brokenenglishfilm.com/


http://www.imdb.com/title/tt0416508/ ska iaf ha svensk biopremiär senare i sommar!!

Och sen ska vi inte ens tala om Arn-filmen :( Jag längtar så att hjärtat blir blått. Vill se NU!
Och ett öga rött som kommer i september tror jag! Kan bli bra, iaf intressant, även fast det liksom.. viktigaste med Jonas Hassen Khemiris verk just är hans enastående litterära förmåga. Bara älskar hans sätt att leka med ord och vända ut o in på "sanningen". Men filmen kan nog bli bra. ÄLSKAR svensk film. När den är bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0