Dagens Låt + uppenbarelse

Dagens låt: An end has a start- The Editors!


Och medan jag satt här och surfade runt lite planlöst så fick jag någon typ av.. uppenbarelse. Det var som att jag helt plötsligt insåg att livet är faktiskt här och nu och ingen annastans. Och att det är NU jag måste passa på att leva, och göra som jag vill, det kommer inte börja imorgon, eller nästa vecka eller nästa år. Även fast detta är något jag självklart har anat och.. ehm. ja vetat innan känns det som att det var först nu jag verkligen FÖRSTOD det. Som att ett ljus i min mörka ingrodda hjärna tändes. Och helt plötsligt såg jag hur det såg ut där inne. Hur jag tänkte och hur allt stod staplat i små dammiga högar, i väntan på att få användas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0