I spent the night with Gerard Butler..

eh ja. Jo. asså. Dear Frankie http://www.imdb.com/title/tt0377752/ var underbar och framkallade starka känslor av förälskelse. Gerard is the man liksom. Och Phantom of the opera http://www.imdb.com/title/tt0293508/ var inte så dum den heller. Förstår inte varför alla dissar den :S Tyckte den verkade följa originalet ganska mkt, vad jag sett på nätet osv. Och den var.. fin liksom. Fastän Gerard såg ut som ett skogstroll så ville man ju ha honom.(And he can sing! omg!) Men mest i Dear Frankie. Herregud. Det här börjar spåra ur. Inte mer Gerard på ett tag. Några veckors paus. Men då blir det ju inget 300. Fy fan. usch. vad jobbigt.

image88


Ibland oroar jag mig för att jag är lite för glättig :( Jag skulle vilja bete mig mer intellektuellt i alla tillfällen och inte bry mig om Lindsay Lohan, bli helt överdrivet fäst vid tex. kläder och smink, inte älska Dirty Dancing 2, inte lyssna på Josh Groban, INTE bli kär i Gerard Butler osv osv. Men sån är ju jag. På gott och ont. Mest ont kanske.

När jag blir stor ska jag bli intellektuell medelklass. eh. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0