SÅ. JÄVLA. SÄMST.

Jag har haft min iPhone i drygt ett och ett halvt år, den är låst till Telia, men då jag stötte på finansiella trubbel i höstas blev det så att det abonnemanget stängdes av, som tur var hjälpte en kompis mig att hacka den så jag kunde använda annat sim-kort till den. Efter att ha undvikit att uppdatera den under väldigt lång tid av rädsla att fucka upp hackningen iom att telefonen återställs iom. en uppdatering för att sedan som jag förstår det synkronisera tillbaka allting via ens iTunes så blev jag nu inatt tvungen att göra det eftersom Spotify, som jag i princip inte kan leva utan, krånglade och vägrade fungera med det gamla operativsystemet.

så... ja jag gjorde uppdateringen, tog typ en timme med uppdatering av datorn inräknad och SÅKLART kan jag inte göra återställningen eftersom jag inte ens kan aktivera telefonen då simkortet är fel. Borde jag räknat ut, men eftersom jag var desperat och helt galen så satte jag allt på spel för att få tillbaka spotify och nu har jag INGEN musik, varken spotify eller min iTunes musik i mobilen eftersom jag inte ens kan öppna den.

FUCK. MY. LIFE. så jävla bigtime. och ja jag vet att det är ett jävla ilands-problem och jag vet att tusen ggr värre saker kan hända (tack har upplevt de flesta av dem) MEN det spär på en redan ganska tilltagande sömnlöshet och sepeångest eftersom jag i detta tillstånd i princip MÅSTE ha musik för att kunna sova, och visst kan jag lyssna på datorn, men inte riktigt lika lätt att somna eftersom jag vrider mig hit och dit och mobilen är lite mer.. ja mobil helt enkelt.


Får se om jag kan övertala mamma att hjälpa mig förlänga nåt abonnemang vi har på 3 eftersom jag inte kan starta eget nytt abonnemang eftersom jag har fucking betalningsanmärkningar :'(

annars vet jag inte vad jag gör av mig själv.

För övrigt ligger Kronprinsessan på BB och de kör nån slags livesändning när man kan få följa allt live, blir fett nervös och stressad av det också. suck. orka. vara. jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0