livets stora gåta

är inte älska, glömma och förlåta, även om de sakerna ibland kan komma väl till pass, nej vetni det jag verkligen inte kan komma i underfund med är VARFÖR jag aldrig vill sova när jag får och "borde" och alltid vill sova annars?!

jag vågar typ inte gå och lägga mig, för det där vridandet och vändandet och inte kunna somnandet.... *ryser* det spelar liksom ingen roll hur trött jag är, jag kan aldrig veta om det ska bli så, eller om det ska bli bra, alltså att jag sover hur skönt som helst.

jag vågar inte lägga mig. ärligt. jag sitter kvar här enbart därför, försöker trötta ut hjärnan men egentligen väcker jag den bara mer och mer. suck.

note to self: måste skaffa jobb där jag får bestämma mina egna tider!


ps. jag vill åka tåg. älskar tåg. men inte x2000, den är lite jobbig och går för snabbt så jag mår illa ibland. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0