I'm just having an allergic reaction to the universe

Idag har varit en av de sämsta dagarna någonsin. jag skulle ha jobbat men har legat med sepemensvärk i sängen hela dagen och inte fungerat. jag är på skitdåligt humör, jag är dessutom relativt övertygad om att det inte har med min mens att göra utan mer med att folk är idioter ibland, jag blir så trött på alltihop.

man kollar på tv. och där är det bara en massa jävla skitsnack, helt onödiga program med helt meningslösa poänger och utan någon som helst mental eller för den sakens skull ens humoristisk stimulans. man umgås med folk och man blir lite.. trött på att alla människor spelar så mycket spel och ska vara så himla hemliga och... stängda. man känner inte varann. för ingen vågar. eller de flesta vågar inte.

jag trivs inte med det här livet jag gör inte det. jag är inte nöjd. jag är inte stimulerad.

kära gudinna låt mig hitta något som är viktigt för mig, låt mig hitta en plats och en mening som ger mig tillfredsställelse, jag lovar att jag ska göra allt jag kan för att det ska bli så men nu känner jag att jag även behöver lite hjälp på traven i form av en eller några fina sammanträffanden, några små puttar, hjälp på vägen, kan du inte bara.. skicka in någon?



på onsdag........ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0