självplågare

Jag har alltid varit och kommer alltid att vara en självplågare. jag stalkar folk jag gillar på internet, så att jag gillar de ännu mer. för mycket och blir besatt. om jag har musik som påminner mig om särskilt jobbiga saker så lyssnar jag på den ändå fastän jag vet hur det kommer sluta. här kunde det ju vara på sin plats att skriva något om att jag skadar mig själv fysiskt på flertalet sätt också men det faller inte under samma kategori, det jag menar nu är saker som jag gör som jag vet enbart kommer skada mig och alltså helt saknar egentligt syfte, ens för stunden.

Senast i raden av dessa utplånande aktiviteter har blivit att kolla dagligen på tv4:s program fyra bröllop. och det är lika bra att jag erkänner nu och bara kommer ut med det: i vissa avseenden är jag fortfarande typ 5 år mentalt, en av mina absolut högsta drömmar och önskningar är nämligen att få gifta mig. med någon jag älskar såklart. på ett väldigt spännande och vackert sätt. och det finns så många saker jag skulle kunna klara mig utan, så många saker jag inte egentligen vill ha. men ett bröllop vill jag VERKLIGEN ha. och fråga mig inte varför. för inte fan vet jag. jag undrar också.


adam och barbara från Beetlejuice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0