Ny kategori: Toss-up!!!

Ibland när jag är uttråkad, eller ja.. egentligen väldigt ofta så brukar jag kolla i min mapp med sparade bilder från internet, jag har alltid haft väldigt många sådana och även om min samling minskade avsevärt efter hela hårddiskskrashen så har jag nu samlat på mig en gedigen samling igen. Det är bilder som är fina, som inspirerar mig, gör mig glad, får mig att tänka eller... ja vad som helst. Och ibland har jag byggt hela inlägg kring en bild som jag slumpat fram när jag inte riktigt vet vad jag vill blogga om, bara att jag vill blogga om något.

Så nu tänkte jag göra så. Då och då. slumpa fram en bild och jag FÅR INTE byta, utan jag ska istället blogga den och berätta varför jag sparat den. Tänkte låta det bli en ny kategori; toss-up!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0