Den bästa skivan som finns

är Rumours av Fleetwood Mac. Varje gång jag hör på den, vilket är hela tiden vill jag leva. Jag vill typ ligga på en äng, jag vill skapa egna grejer, jag vill dansa, jag vill... finnas.

det finns mycket bra musik, det finns mycket musik som tilltalar mig, men det finns i ärlighetens namn ytterst lite musik som skänker mig genuin livsglädje. Men Rumours är en sån skiva. Jag högaktar den skivan för den är utomvärdsligt bra. Och mest av allt är det otroligt fascinerande hur en skiva som egentligen handlar mest om i grunden jobbiga saker och skeenden kan bli så vacker och inspirerande och skänka sin lyssnare en liten bit tro, tro på att något kan vara värt det, att något så vackert existerar.

ALL KÄRLEK I HELA VÄRLDEN TILL DEN SKIVAN, OCH HAR NI INTE HÖRT DEN GÖR DET NU!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0