det ser mörkt ut.

men det kanske ljusnar. om så är fallet så kan jag åka till London och då blir jag lycklig. I vart fall för några dagar.

SÅ SNÄLLA UNIVERSUM OCH ALLT SOM FINNS KAN INTE DETTA BARA GÅ VÄGEN?! PLS?!

sådär glassig kommer jag vara då. pråmise! och jag kommer få dricka öl och mysa med värsta finingarna, empan, sandra och elli. åhhhhh hoppas <3

nu är klockan kvart i sju och jag borde sova men jag är så himla mkt uppe i varv och så orolig att inte resan ska gå i lås. för då kommer jag.. bli jätteledsen. märkte jag idag när det kändes helt kört i några timmar. kunde inte sluta gråta, allt kändes bara så himla värdelöst. för det gör det nu. jag känner mig tappad, borta och nere. och i london hittar jag alltid mig själv. så jag.. måste dit.

pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0