dreamcatcher tack

jag behöver en dreamcatcher typ.. NU. jag har funderat på att tatuera in en så att jag alltid har den med mig, men jag vill ha en ovanför sängen också. och ja jag förstår att det är mambo jambo eller att folk tror det men jag vet inte, i mitt huvud verkar det rimligt att det kanske kanske kan funka och när man drömmer asjobbiga drömmar varje natt så är man beredd att prova det mesta.

Inatt drömde jag att det blev nån helt galen katastrof, nån person eller monster förstörde hela staden där jag bodde och vi alla vara tvungen att fly och vi flydde hit och dit och man visste inte vart man var säker och vi visste inte åt vilket håll, och vi sökte skydd och vi bodde i en lägenhet som var övergiven för det var alla nästan och där hade det bott en barnfamilj och jag försökte sova på soffan men jag hade ångest så jag kunde inte sova, och massor med folk jag känner var där och vi träffade en kvinna med en sköldpadda som hade blivit av med ett ben och sen helt plötsligt var jag i vattnet och jag kastade ner massor med saker för att jag ville be vattengudarna om hjälp genom offer, att de skulle hjälpa oss, att det skulle komma några andra och rädda oss, att han eller monstret inte hade tagit över hela världen.

JA MEN NI HÖR JU :( jag orkar inte. varje natt är det något. kanske inte alltid traditionella mardrömmar som denna men för mig är det mardrömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0