randomness är bra!!!!



och sookie är cool. anna paquin är cool. klockan är 9 och jag har inte lyckats somna än för att jag sov till 18 idag. MEN VARFÖR KAN JAG INTE BARA FÅ VARA VAKEN NÄR JAG VILL OCH SOVA NÄR JAG VILL?! men justdet... det får jag... tror egentligen inte att det finns något som är mer värt än känslan av att man bestämmer över sig själv. och vad man gör. och att man skiter i vad folk tycker eller vad som är normalt eller vad som är lämpligt eller vad som är brukligt eller vad som ska vara. eller bara... ja skiter i allt. utom det man själv tror på. och de man bryr sig om. och det som spelar roll. and your very flesh shall be a great poem.


"The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion"

- albert camus

JADU ALBERT DET HADE DU FAN RÄTT I! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0