men FYFAN!!!!!!!!!

ursäkta mig men inatt drömde jag att jag var romantiskt involverad med Robert Pattinson!!!!! (no need att peka ut hur irrationellt, bisarrt och sjukt det skulle vara om det hade hänt i verkligheten, jag är fullt medveten om detta) och det är baskemej inte kul att vakna upp ur en sån dröm :O Jag föredrar mardrömmar herregud, då vaknar man ju upp och blir glad. Jag vaknar nästan alltid upp och blir ledsen och hatar verkligheten. Vet inte om det säger mest om min crappy ursäkt till liv eller mitt härligt sprängfyllda undermedvetna... hur som helst så är min drömvärld platsen där jag gärna stannar för där händer det alltid en massa härligheter. Det är liksom när jag vaknar som ångesten kommer krypande.. eller som imorse var det mer en ATTACK.

åh rooooooooooob <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0