it's you it's you it's always been you

jag drömmer om honom varje natt nu. nästan varje natt i vart fall. förut var det inte så ofta, kanske bara en natt varannan månad eller ngt sånt. och det var grymt skönt eftersom han är i mitt huvud nästan hela tiden när jag är vaken var det skönt att slippa när jag sov. och att det finns inget värre än att vakna upp och inse att det där som hände, när han kramade om mig eller sa att han älskade mig också, bara var en dröm, eller ja det enda som är lika jobbigt är väl att i vissa drömmar så är det som i verkligheten eller värre och då känns det också förjävligt att vakna och inse att inte ens i MINA EGNA drömmar älskar han mig. en natt förra veckan drömde jag att jag hade dödat ett barn. det tog hela drömmen för mig att inse att jag hade gjort det och varför alla drog sig undan från mig. men det enda jag kunde tänka på var vad han skulle tänka om mig, hur han skulle reagera när han hört att jag dödat ett barn.

och känslan som jag känner nu, att jag skriver om detta på min blogg för att jag blir tokig just nu och det är natt och jag hatar natten och jag har ingen att prata med och även om jag hade det så kan jag inte för ingen orkar lyssna längre och jag klarar inte av att verkligen KÄNNA hur folk tänker eller hur jag tror att de tänker.

för det är ju sjukt. och jag förstår hur man inte kan tro att det är sanning att man kan älska någon som man aldrig träffar eller ens pratar med längre och som man älskat i typ 4 år trots att han aldrig älskat en tillbaka. jag önskar mer än något annat att det inte var sanning, att de andra hade rätt. men det är tyvärr så att det i allra högsta grad är sant och ingen mer än jag skulle göra vad som helst för att det bara skulle vara ngt jag fått för mig, för då skulle jag kunna intala mig själv att sluta, då skulle ngt kunna hända som gjorde att det försvann.

men det kommer aldrig att försvinna. för han är mitt livs stora kärlek. och jag kanske kan bli kär i ngn annan och jag kanske kan bli lycklig med ngn annan. men jag kommer aldrig älska ngn annan på samma sätt som jag älskar honom. det vet jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0