dream a little dream of me

konstiga saker jag drömt inatt:

För 34e gången har jag drömt att jag går i gymnasiet men inser att jag skolkar för mycket och kommer få gå om ett år (inte för att det funkar så irl, men tell my dreams that) och i alla tidigare drömmar har jag fått panik vid tanken men ICKE denna gång för jag insåg att gå om ett år är egentligen ganska soft för det ger mig mer tid att starta en GLEE-klubb på min skola ;) lol. Och jag drömde om en låt som inte finns. men som var fantastisk. och som jag och min gamla barndomsbästis Jenni skulle framföra på nåt event men vi övade jättedåligt och hann inte göra klart men sen kom det två musikaliska latino-killar och hjälpte oss så vi sjöng den fyrstämmigt istället och det blev grymt även om det var i sista minuten. Och jag drömde att jag träffade Sookie Stackhouse och Bella Swan, på nåt mysko sätt var jag med i en film med dem och jag var jättenördig men de tyckte jag var cool också och sen helt plötsligt så VAR jag Sookie ett kort tag och det var epic.

Ibland tänker jag att.. kunde inte bara LITE mer såna där random drömsaker hända irl?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0