i <3 it

nu JÄVLAR kommer ett av mina mest ambitiösa inlägg hittills. och det känner jag att jag MÅZTE göra nu klockan 3.21 när jag ska upp och tvätta klockan 10 imorrn och egentligen har lite annat att göra TEX kolla på senaste Gossip Girl avsnittet!! MEN nu kommer rosies alldeles egna favoritalfabet:


A är för Anja Rubik


B är för Blair Waldorf



C är för Caleb Followill (cause he makes my body ache)

D är för Dorothy
 

E är för Edward (didn't see that one coming..)



F är för Francoise Dorleac

G är för http://garancedore.fr

H är för Hermione Granger


I är för Izor <3


J är för Johnny Flynn


K är för kärlek såklart


L är för Lux Lisbon


M är för Mumford and Sons


N är för Nick and Norah


O är för Ohana (och det betyder familj, familj betyder att ingen lämnas utanför)


P är för PowerPuffPinglorna


Q är för Quinto, Zachary.. <3


R är för red delicious (världens godaste äpple)


S är för Sailors/Sjömän


 T är GIVETVIS för Twilight Saga


U är för ungdomen


V är för Vampyrer (och tjejerna som är kära i dem ;) )


X är för INGET för jag vägrar välja nåt bara för att det börjar på X

Y är för Yrla Virvla Virvelflicka (och allt annat som har med ebba och didrik att göra)

Z är för Zorro <3 och ungefär allt blir bättre om man lägger in ett z



Å, Ä och Ö är för loosers anyway så de struntar vi i


Sen finns det ju ungefär tusen andra saker som betyder mycket för mig, som mina katter, Laura Marling, Ben and Jerrys, Skins, sookie stackhouse, chuck bass och så vidare vidare vidare. men det fattar ni ju. ;)


Kommentarer
Postat av: Isa

aaaw så himla mysigt..

Men först läste jag Obama ist för Ohana hahaha

2009-09-16 @ 13:58:17
URL: http://paintpanelen.blogg.se/
Postat av: Emelie

På X skulle jag skriva Xylofon :D

2009-09-17 @ 00:47:16
URL: http://candycigarette.blogg.se/
Postat av: rosie

jag känner inte att jag älskar xylofon lika mycket som alla andra grejer på listan :P samma med typ X-men. därför valde jag att skriva ingenting :P

2009-09-17 @ 11:48:57
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0