my own infinite playlist

lyssna på nick and norah's infinite playlist
(apropå den så åt jag filmen till frukost igår efter läkarbesöket, hade hemskaste mensvärken så jag kröp ner i sängen och kollade nick and norah och åt en banan och popcorn+ saft till frukost. och nyss läste jag klart boken om nick and norah-  underbar.)
göra pärlplattor som föreställer vad jag och mor kommer äta i en och en halv vecka (med paus på lördag för då är det kusin-kalas) BLAND ANNAT. men det blir en slags RAW FOOD-diet. dvs bara råa grönsaker, frukter, nötter och grönt te och vatten. that's it. ska tydligen göra underverk för hälsan.


FUUUL MOROT (DEN VAR SÅ SVÅÅÅR)

1 sak som jag är väldigt nogrann med:
hörlurarna (både snäckor och lurar) MÅSTE vara på rätt plats alltså R i högra örat och L i vänstra. tvångis. hatar om det inte är så. brukar glömma att kolla det när jag ska lyssna på kvällen, släcka lampan och då måste jag använda ljuset från mp3:n för att kolla. klarar bara inte av att det är fel.

1 rolig sak:
i min mobiltelefon finns en mapp med 11 färdiga sms som man kan använda sig av som mall typ för att spara tid eller whatever de nu har tänkt sig. de är roliga. dessa finns:

jag är försenad, kommer klockan

jag är på möte, ring mig senare på

jag är upptagen. jag ringer dig senare.

jag kommer kl.

mötet är inställt

vi ses kl.

vi ses på

ring

tycker om dig

har den äran

tack

ALLT MAN BEHÖVER SÄGA. väldigt BIZNIZZ där i början. men sen kommer känslorna fram <3

 herrå! //ros4i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0