motljuset! blåa blåa ögon! han svänger sina lurviga!

om jag visar er en video och LOVAR att ni kommer bli lite glada, kolla på den då! ni kommer inte ångra er. jag har sån tur nu när vi precis skaffat digital-tv att vi har MTV TWO ett tag och det är en sån himla fin kanal för där visar de faktiskt massor med musik och mest rock och indie och sånt och där vetni blev jag kär i dessa (tydligen, men jag har missat helt) hypade Friendly Fires och goddamnit vad fin denna videon är. hela första gången jag såg den trodde jag han sjöng KISS OF LIGHT, vilket hade varit ännu finare men nu heter den KISS OF LIFE. och liksom.. videon utspelar sig på en strand, pojken har de blåaste ögon jag sett och han dansar så OTROLIGT roligt och fint på samma gång.

gah. jag bara blev kär i den här videon och låten första gången jag såg/hörde den.

kollakollakollakollakollakolla!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0