två bra är ännu bättre än en bra

jag har alltid hyst en stor fascination för fantastiska par, både kompismässiga sådana och kärlekspar. jag har alltid varit mycket en tvåsamhets-person och har alltid haft typ en bästis och inte direkt umgåtts i gäng. på senare år har jag börjat uppskatta det mer, att umgås i gäng, men det är något visst med att vara två ändå! ^^ Jag samlar lite på coola par och blir så himla glad när jag hör att någon som jag gillar tex gift sig med någon annan som jag gillar eller som jag börjar gilla, som är cool och de passar ihop. I sverige finns det ett särskilt par som bara är så himla.. BRA!!

Filip & Jennie Hammar :) båda är nämligen särdeles snygga och verkar trevliga och roliga. då är det ju kul att de är tillsammans. tycker jag ^^ kanske lite fånigt men det är bara en grej jag inte kan sluta tänka på- bra par!

Filip har alltid varit min favorit av filip och fredrik för att filip helt enkelt är tusen ggr roligare och väldigt charmig. och jennie är ju bara.. en sån tjej man vill va :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0