"man känner sig aldrig så rik som när man plockar ut ett nybakt bröd ur ugnen"

ernst du har rätt. kind of!


bakdjävulen har gripit tag i mig tror jag bestämt. tre bak denna vecka redan. kanelbullens dag i söndags, då blev det bullar i sällskap av Devendras ljuva stämma. Fick lite sällskap av en vän också. men oroa er icke- inga sanitära olägenheter med katten, jag lät honom inte smaka på smeten tex, fast han nog hemskt gärna ville.


idag blev det ännu en sats kanelisar. och så ett grahamsbröd som blev ganska gott och var väldigt enkelt att svänga ihop, var ändå ett tag sen jag bakade egentligen. dock råkade jag bränna andra plåten bullar idag :/ Note to self: KÖP ÄGGKLOCKA.


Kommentarer
Postat av: Isa

alltså! ÄGGKLOCKOR! dessa klassiska uppfinnigar som vi tänker att vi egentligen inte behöver men DET GÖR VI!

2009-10-08 @ 20:33:48
URL: http://paintpanelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0