it will knock me down

sitter och lyssnar på Spotify som jag äntligen fått. från en snäll arbetskamrat till emma som hade invites över. jag lyssnar på sondtracket till 500 days of Summer och jag är redan oroad över hur otroligt bra soundtracket är, känns som att filmen rimligtvis med vad jag hört och sett borde vara helt otrolig. men grejen är den att jag ser att senare ner i listan kommer Please Please Please let me get what I want med She & Him. jag älskar she & him. och den låten är en av mina absoluta favoriter. så jag kommer antagligen dö när jag hör den. eller så är den kass. och då blir jag ultrabesviken.

den bästa versionen av den låten som är så in i helvete bra att jag dör är den som är med i This is England.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0