dissekeringen fortsätter...

jag fortsätter lite på det här temat med att klaga på pressens fåniga rapportering kring "twilight-fenomenet" (lol). i senaste numret var det en intervju med rob och såhär löd början av ingressen:
"För två år sedan var han en bortglömd biroll i en Harry Potter-film"

verkar som att man kan vara journalist utan att ha koll på den man intervjuar och skriver en artikel om... Cedric Diggory är ju not by any means en bortglöm biroll i en hp-film?! suck...

 




vill bara säga något om det här med att en del twilight-fans kanske tycker att det är tråkigt på nåt sätt att twilight blivit så pass haussat och en del kanske tycker det är jobbigt. och det kan jag på ett sätt hålla med om. för det såklart jag tycker det är roligt ju fler som gillar stephenies böcker och filmerna för det är ju typ.. det bästa som finns ;) men samtidigt så kan man ju förstå att för folk som har twilight som ett stort intresse dom betyder otroligt mycket för dem (oss för jag är ju en av dem..) är det ju lite halvt tråkigt när twilight är med ÖVERALLT på ett otroligt förenklat sätt och det känns som att journalister osv bara skriver ner saker om det lite i förbifarten (exempel ovan och det finns många fler). Men det är ju ingenting man kan komma ifrån, det är bara så det fungerar när saker blir kända och populära. saken är bara den att sen när intresset svalnar kommer vi riktiga fans finnas kvar. och jag hoppas innerligt att jag kommer ha kvar min twilight-tatuering forevah ;) och jag tror faktiskt att jag kommer älska twilight saga för alltid. kanske inte på samma sätt som nu men den har betytt otroligt mycket för mig. that's that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0