Blair

jag kan bara inte sluta älska henne. hon är så otroligt fin. och ingen behöver påpeka att hon är fictional för det vet jag. men jag är fruktansvärt förtjust i henne ändå. för att hon är så vacker så att jag blir stum. och för att hon har det viktigaste som finns i världen- kärlek och pengar (är helt allvarlig, har börjat dyrka pengar än mer än innan för jag har insett vilken problemlösare och frihet pengar innebär för de lyckliga som besitter dem). jag älskar henne för att hon innerst inne är osäker som fan. och för att hon när hon blir osäker är odräglig, elak och manipulativ. för hon är mänsklig. ebba von sydow har en teori om att de tjejer som vi tjejer tycker mycket om och beundrar är tjejer som på något plan påminner om oss själva och det är en teori som jag själv vädrat för flera år sen faktiskt för att jag insåg att det låg något i att alla tjejer jag tycker är väldigt fina har liknande drag som mig själv. inte alla kanske men jag tror att det ligger något i det iaf. och det enda sättet jag påminner om blair är iofs att jag är osäker och odräglig och var väldigt manipulativ iaf förut när jag var yngre. men det är ändå fascinerande att det fungerar så.


(det här är Leighton Meester, inte blair. för er som inte ser skillnaden så.. ja då har ni kollat för lite på GG. men jag tycker väldans mkt om leighton också ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0