hot stuff

Utmaning:
1. Lista 8 tv-serier som du brukar följa.
2. Ta ut de två karaktärer som är mest "bedable" och skriv en motivering.



Gossip Girl


motivering är helt enkelt överflödig. chuck och blair är de hetaste, finaste, snyggaste, vackraste, coolaste EVER. jag älskar dem båda två innerligt!!!



True Blood


Det är ju helt enkelt Bill och Sookie som är hetast. Och särskilt tillsammans.


Vampire Diaries


ofta man skulle välja någon annan när det finns två heta vampyrer med ;) Ian Somerhalder som Damon Salvatore och Paul Wesley som Stefan Salvatore. yumm-ey!

Lost


Sawyer!!! (Josh Holloway) HOT STUFF!!!


Jack (Matthew Fox) är ju en jädra irriterande know-it-all och rickard rättrådig from time to time, men nu var det ju inte en konversation det var fråga om...


Heroes


VA LÄTTT!!!! sylar ofc!!!!! <3<3 <3


egentligen är varken tjejer eller cheerleaders my cup of tea men Hayden som Claire Bennet är ju bara så jäkla FRESH!


Entourage


euhm asså.. han är ju helt sjukt het. så är det bara.



egentligen är det bara ari som är liksom.. på riktigt bedable men turtle är väldigt söt tycker jag. nallebjörnskille ^^

Skins


i början tyckte jag verkligen att han bara var en SJUKT irriterande rytmus-fjant typ. men han är verkligen fin. på nåt sätt.


Maxxie.... honom saknar jag. :(



sen kom jag inte på en till serie som fortf. går eller kommer gå som jag följer (även om det säkert finns massor) så det fick bli en gammal favorit:


The O.C

det var alltid väldigt svårt att bestämma sig för om man var kär i Seth eller Ryan. jag var nog lite mer tänd på Ryan tror jag. men de båda är ju väldans fina ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0