är man besatt så är man...

Discshop har fått in MASSA MASSA MASSA nya twilightgrejer bland annat dessa två armband som jag vill ha så himla bad så att jag får krupp. Måste få (trots min skrala ekonomi) få beställa ett av dessa armband frågan är bara vilket för jag vill ha båda :(

(jag vet inte vad det står, men garanterat nåt bra ;) )


replica på bellas armband som jag går och suktar efter varje gång jag går förbi affischen som hon har den på sig (som jag har på dörren i mitt rum)

hittade även två snygga wolfpackgrejer som jag lätt skulle ha köpt IF I RAN WITH WOLVES (vilket jag såklart inte gör)


sen.. nånstans där ute i världen ska detta sjukt snygga armband finnas som jag också vill ha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0