my weak and brittle bones can't handle this ;)

det finns ju en jädra massa som gör hemmasnickrade trailers till New Moon, men ingen jag tidigare sett matchar denna! Den är både grymt proffsig och personen som gjort den har uppenbarligen känsla både för New Moon och för trailerklippning överhuvudtaget. När jag ser den här (som skulle kunna vara en riktig trailer TYP) så inser jag att jag längtar så mycket så att jag tror att jag typ skulle kunna hoppa över sommaren även om jag ÄLSKAR sommaren bara för att jag vill ha november NU! det här är awesome beyond belief!


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Sv: Åh !! *Skriver upp.* Ska lätt läsas :)

2009-05-18 @ 20:54:10
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0