han är det finaste jag vet.

idag fyller världens finaste 23 år. Robert Pattinson. Och det var lite roligt för jag drömde om honom inatt. det var hemskt. att vakna upp från. ehm. hursomhelst så drömde jag att vi var jättekära och allt men sen skulle jag köpa en present till honom och då köpte jag en gammal pizzakartong (helt allvarligt) och sen när jag liksom fattade i drömmen att en pizzakartong (det fanns inte ens en pizza i!) var en dålig present så fick jag panik och typ insåg att en sån som jag antagligen inte har annat än en gammal pizzakartong att ge en sån som Rob... typ. det var så jag tolkade drömmen iaf, eftersom jag vet att jag generellt är varken snål eller dålig på att komma på presenter.

hursomhelst: grattis världens finaste pojk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0