bits and pieces

jag har varit otroligt dålig på att både fota och lägga in foton, men jag skyller mkt av det på min dators kroniska sjukdom :( men hursomhelst så la jag in allt jag hade i kameran nyss här i mammas dator och jag tänkte att jag kunde bjuda på lite best of!

Twister på 90-tals fecka hemma hos emma nån gång för.. ja längesen!



och sen vare Clarion Hotel Sign som var fett jädra fräscht ;)


abou han är FARLIG!

Kjell fångade sig själv i en fälla


I LOVE THEM TO BITS <3


GLASÖGONSERVETTER- revolutionerade mitt liv! ;)


sufjan stevens är och kommer alltid vara en ängel

jag köpte en massa grejer (som vanligt) tänkte man kunde spara alla tags och typ göra dem till ett konstverk- en hyllningssång till shopping typ? ;)


och ben and jerrys gjorde mig ännu en gång helt krejsy :)


och till sist: the lion king himself, för att han helt enkelt är det finaste jag vet

hahahaha han ser så rolig ut när vi fixar hans frilla. och så äger det att lil sis hugger in på popcornen där bakom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0