the skinny website

min nygamla favorit http://theskinnywebsite.com/site/ är rolig! har just för att skjuta upp nödvändigt plugg suttit och kollat igenom 50 sidor eftersom det var grymt längesedan jag var där. det är helt enkelt massor med bilder på kändisar som har gått ner i vikt, gått upp i vikt, väger samma, har osmickrande kläder och en hel del bilder på kändisar som äter. väldigt roande. och dessutom är annonserna ett skämt i sig, varannan annons är ngt i stil med: loose weight, reach size 0 osv osv och varannan är: eating disorders? search help.

men detta är den roligaste bilden jag hittade idag:


och så hittade jag en grymt fin bild på Rosie Byrne som är så vacker. blev helt förtrollad av hennes skönhet i Troja. hon är otroligt vacker. hon har dock som sidan påpekar gått ner ganska mkt i vikt. men det är fint på henne. tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0