och så en lista på det


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Slenderly, languidly, their hands set lightly on their hips, the two young women preceded us out on to a rosy- coloured porch, open toward the sunset, where four candles flickered on the table in the diminished wind. The Great Gatsby- Scott Fitzgerald. Allt det där stod givetvis inte på en rad men jag ville ha med en hel mening, för man hackar inte upp the great gatsby hur som helst.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En lila vägg som är beklädd med en trevlig poster på bella och edward.
3. Vad såg du senast på TV? 19 avsnitt av Heroes
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? tjugo över nio (haha klockers för den var EXAKT 21.20 :D)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? familjen som slamrar i köket med middagen och mamma som säger till en av katterna: men du gillar ju inte bröd!
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? jag var och hyrde film och handlade med mor och syster för nån timme sen
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Jag läste lite fina bloggar och kollade info om heroes på imdb.com
9. Drömde du något inatt? japp. och för en gångs skull var det något mytiskt och spännande, men jag minns det inte. något med en magisk häst!
10. När skrattade du senast? det var säkert max en timme sen
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? den döende dandyn, en picasso-affisch, en twilight-affisch, tre glastavlor (två med mucha-motiv och en med martini-motiv) och en tavla från ikea med new york-motiv.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? mina katter gör konstiga saker hela tiden. för några timmar sen låg två av dem och gosade på sängen och så råkade den ena putta ner den andra, det såg ganska konstigt ut. och sen försökte han be om ursäkt såg det ut som. men det gick inte så bra.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? ja vad ska man säga?
14. Vilken var den senaste filmen du såg? tror nästan det var Australia faktiskt! <3
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? jag tycker knappt om att spekulera i det för man blir så ledsen. men en jävla massa kläder, skor och väskor. och resor för att köpa grejerna. och en bostad osv osv osv.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: jag är inte en sådan person som har så himla mkt hemligheter tyvärr.
17. Tycker du om att dansa? till musik jag tycker om givetvis!
18. George Bush? amensnälla!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? har massor med funderingar. men jag säger Blake om det är en pojk och Dora om det är en flicka. just nu.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? mer än överväger jag vet att jag SKA göra det.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? typ.. hej?
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? den som känner sig manad. men jag skulle egentligen inte banga på en illustrerad version från mina vänner på http://paintpanelen.blogg.se !

Kommentarer
Postat av: Isa

det var en sjuhelvetes utmaning! oj... ska man rita 23 bilder då eller :S ska ha ett möte om detta med min kollega!

2009-03-14 @ 03:37:08
URL: http://paintpanelen.blogg.se/
Postat av: Isa

eller jag ska nog börja fila på nån av frågorna ;)

2009-03-14 @ 03:39:28
URL: http://paintpanelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0