jag försökte hålla mig men måste säga mitt!

jag älskar hur jag läst och hört på jättemånga ställen människor som säger lite urskuldrande och lite försynt: ja jag gillade ju caroline af ugglas (underton: till skillnad från alla andra) när det visar sig att ALLA tycker ju om hennes jävla skräp.

för mig är det helt oförklarligt hur man inte kan fatta att melodifestivalens segrare bör vara något i stil med antingen
1. tre asheta människor i asheta outfits som gör asheta dancemoves till en ashet låt som svänger

2. en jävla skön dude med en väldigt powerful låt (Månz)
3. tre inte alltför fula killar (tycker inte direkt ngn av dem är snygg, erik är söt men inte mer) i kostymer med en EXTREMT catchy och mysig låt (EMD)

inte nån ensam flummare i gummistövlar eller operatant :(
det som dock var väldigt bra med melodifestivalen var att praktpekoralet "Så vill stjärnorna" som låter som ngt från melodifestivalen anno 1997 inte direkt placerade sig i topp. inför blockad på ingela "pling" forsman. med det smeknamnet borde man ju automatiskt vara bortsållad med sina skitbidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0