at night i dream about being a ginger-kid

en sak som är helt otroligt är att det finns människor som har porslinsvit hy, fräknar över hela kroppen och orange hår. på riktigt. de ser ut så. och det är typ det finaste som finns. hur som helst så SKA jag färga håret orange, jag håller på att bli galen för jag vill det så mycket, måste ha råd med frisören bara. men det måste fixa sig. jag behöver orange hår i sommar.

inspiration en masse:


blossom / momoko akazutsumi är finaste tjejen i världen typ!


solägget. världens finaste bok av Elsa Beskow. och älvan i solägget har världens finaste hår.



och så självklart de orange-hårigas drottning Vivienne Westwood. <3 åh hon äger!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Håller med! Grymt snyggt! :D Too bad så skulle jag se ut som en idiot i den hårfärgen, och inga solfräknar får man heller..

2009-03-06 @ 16:25:58
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0