WHAT'S IN MY BAG?!

ja detta härliga internet-fenomen sprider sig även till min blogg. jag själv tycker iaf att det är väldigt kul att se vad folk har i sina väskor så här får ni se vad som finns i min skatt till nya väska (I love you Bayie <3)




dagens nya inköp i form av spexiga superfina leggings från HM och dyrt smink från Mac ;)
3 små askar, en fick jag från Systemet för att jag var snäll och visade leg
två necessärer med diverse nödvändigheter
handkräm
vattenflaska (svar: JA jag är en sådan där outhärdlig person som inte vill lämna hemmet utan)
bioprogram som jag behövde idag
tuggummi (jag är tuggummi-person i hemlighet, jag tuggar inte så ofta men HATAR att inte ha)
min älskade Moleskine-kalender och Unge Werther som jag ska läsa om :)
2 pennor
mobilish
godis= nödvändigheter? eller vad säger du DENNIS M?!
plånka+ PASS eftersom jag är fattig och inte vill köpa leg också
marlboro menthol (som är oöppnat eftersom jag inte ens röker, särskilt inte när det är dåligt väder)
tändare
POCKY! köpte på nåt gullig asiat-livs idag. smaskens!
2 carmex
handskar
hello kitty-strumpor
nycklar+ passerkort till jobbet

och allt detta plus en del annat säkert släpar jag runt på dagligen i min underbara Mulberry Bayswater Oak.

gillar inte att vara o-utrustad

Kommentarer
Postat av: tilda

oh vad spännande ! i mina väskor finns det bara massa konstigheter o skräp typ :P och btw så är unge werther suberb! och jag tycker att hela grejen med werthersyndromet är jättespännande! när jobbar du härnäst ?!

2009-06-16 @ 12:10:18
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: tilda

jag vet ! det blev nånting konstigt, för jag trodde jag skulle jobba fredag o lördag. men i deras papper stog det lördag o söndag. såatte :S



det där med werther o hela hans martyrgrej kan man ju nästan jämföra med nutida band, typ som broder daniel o kent. det har ju alltid funnits ungdomar som har mått dåligt, och de behöver väl liksom nånting att relatera till. sorgligt när de börjar ta livet av sej bara :P



ska slänga upp min väska sen !

2009-06-16 @ 17:26:25
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0