kånken

jag har funderat på att köpa en Kånken. Jag har ju redan en som är inkörd och härlig men jag kan inte riktigt stå för den känner jag då den är nerklottrad med en massa grejer, hittade en bild i bloggen i ett gammalt inlägg jag skrev om poppar-nostalgi way back ( http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/2008/may/you-get-so-silly-when-youre-lonely.html#comment )



men egentligen så är inte kånken jättemkt min stil längre och jag tror inte jag kommer använda den så otroligt ofta, MEN en ryggsäck skulle vara bra när man vill ut och trekka lite i nån park eller på skansen eller nåt och typ.. ha med sig kamera, bok, anteckningsbok och lite annat. det blir så tungt att bära runt på ena armen eller axeln. Så jag tror jag ska göra slag i saken. Problemet är ju bara att välja färg,men just nu står det mellan oxblodsröd eller vad det nu hette och rosa. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läste hela ditt popparnostalgiinlägg och kände igen mig sjkukt mycket. Det var så för mig med kent, som med ark för dig.



Vid 15 eller 16 tappade jag helt intresset för dem, fastän de innan dess (vid 13-14-15) varit typ hela mitt liv. Och då var det väldigt jobbigt att andra gillade dem på ett sätt. Och jag kände mig stött när de släppte en ny skiva för "de kan ju inte fortsätta utan mig". Haha. Men nu kan jag uppskappa dem igen, men inte på samma sätt! (såklart).

2009-06-18 @ 22:04:31
Postat av: Alex

rosa

2009-06-26 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0