ja ibland flyger då tiden fram!

helt jävla otroligt men jag har suttit och sorterat bilder på min externa hårddisk i fem timmar. FEM TIMMAR. helt sjukt.

men nu är det nästan klart, väldigt välsorterat efter år av röra bland foton och bilder jag sparat från internet. jag har ett ytterst eget system och vi får se om det fungerar. Men jag tänkte dela med mig lite av foton framöver. både gamla bilder och sådant jag sparat. Jag har en mapp som heter HetingGeting och där finns mappar med personer som jag tycker är synnerligen snygga. Tex Robert Pattinson, Kristen Stewart, Laura Marling, Ed Westwick och andra personer jag verkligen gillar finns inte där för de har sina egna mappar typ i Twilight eller Gossip Girl eller nåt sånt. Men i HetingGeting mappen har följande personer en egen mapp och så följer den finaste bilden jag har på den personen.


Chloe Sevigny


Daniel Henney


Daniel Merriweather


Francoise Dorleac


Gerard Butler


Hugh Jackman (denna är rolig eftersom det inte alls ser ut som honom, jag föredrar honom mer som the Drover i Australia eller Wolverine ofc ;) )


Keira Knightley


Kirsten Dunst


Marlon Brando


Matthew Goode


Mia Farrow


Michael Cera (på bilden med Clark Duke)


Mischa Barton (den tjejen ser ju het ut på sin mugshot så det finns en del att välja mellan...)



Pete Doherty


Rose Byrne


Zachary Quinto



mmmmmm fascinerande det där med snygga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0