grrrrl power!

jag har kollat på Cashmere Mafia tidigare, men jag tittade bara typ två avsnitt för sen tröttnade jag, men så fastnade jag i det igen när de sände avsnitten på tv nyligen så jag köpte dvd:n i London, det finns ju bara en säsong med 7 avsnitt tyvärr. Cashmere Mafia är faktiskt riktigt bra och tvärtemot vad vissa påstår så tycker jag inte alls att det är en dålig kopia av Sex and the City. Cashmere Mafia handlar också om fyra kvinnor och deras vänskap står i centrum och den utspelar sig i New York men annars tycker jag att de två serierna har två helt olika utgångspunkter, fokus och stil. Cashmere Mafia är värsta girl power-serien! Sån girl-power som jag älskar med coola, snygga, mäktiga kvinnor som har coola jobb men ändå hinner med barn och att se snygga ut. Särskilt mycket älskar jag Miranda Otto som Juliet Draper, hon är hur vacker som helst och helt awesomeee. Se serien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0