fredagsmys. heliga fredagsmys. och lördagsmys förresten.

det ingår ju lite i bloggkonceptet att uppdatera läsarna på sitt spännande liv. Niotillfem som är så rar (No sarcasm, älskar henne) lägger ju tex ut fina bilder från sitt fina liv hela tiden, nu häromsistens är hon i New York och äter på mysiga restauranger med snygga, trendiga människor och kollar in butiker osv osv. Mitt egna liv... ja det börjar mer och mer likna en tråkig historia. eller det har det väl alltid gjort. men haha iaf igår hade jag fredagsmys helt själv. mamma jobbar helg och syskon är hos far och bästa vän jobbar tidiga morgnar så ja.. jag gick bort och hyrde mig en Irene Huss deckare och lagade god middag:


jag hittade ASMKT vitlök i köket och det gjorde mig fett glad för vitlök är nice. men det skulle jag inte ha till min mat. för jag lagade lax med dillsås och lite sånt:

och ja justdet jag har färgat håret lite, blekt lite slingor för jag såg ut som ett härke i håret och det gillar jag ICKE

jag vet inte jag... blont är ju kul eftersom det var aslänge sen, verkligen typ 6 år sen som jag var blond men jag tycker nog inte riktigt att det är min bästa färg så jag blir nog inte blond så länge.



Och ikväll.... vad har jag gjort då?! JOOOOO SÖRRNI:

min mat


min film:



nämen såattteeehh....

Kommentarer
Postat av: tilda

MEN ROSIE FÖRFAN ! VISA UPP ARMEN !!!!!!!

jag vill seeeeeeeeeee :D

2009-07-26 @ 10:47:50
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0