i think that you are lovely

det finns väldigt många vackra människor i världen. men jag tror nästan att jag har lyckats lista ut min topp tre lista över de vackraste kvinnorna på jorden, topp tre över pojkarna måste jag klura på lite till.

utan inbördes ordning (för det går inte) är det:

Kristen Stewart
hon är självklart mest aktuell just nu eftersom Twilight är kanske 80 procent av min existens men jag har alltid tyckt så himla mycket om henne, hon är otroligt vacker, och vackrast är hon i Twilight of course.


Laura Marling
för att hon skriver de allra finaste låtarna. och för att hon är så ljuvlig så att mitt hjärta nästan stannar när jag tänker på hur mycket jag skulle vilja vara som henne.



Keira Knightley
för att hon är så fin när hon skrattar. för att hon är så fin när hon är arg. för att hon är så fin när hon är bestämd.


och sen var det en som jag tyckte var väldigt svårt att lämna från listan och det är Irina Lazareanu. jag har många modellfavoriter (Anja Rubik, Ali Michael, Jessica Stam, Lily Donaldson osv) men Irina är liksom.. den finaste.men jag vet inte så mycket om henne mer än bilder jag sett och de tre på listan är personer som jag både beundrar för deras utseende och för vad de gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0