bye bye wonderful night

det blir visst så istället att jag ska försöka sova nu. för att orka gå till skolan imorgon på föreläsning. så jag missar min natt med hugh jackman, robert pattinson och övrigt härligt. bye oscars :( misstänker också att det är det närmsta jag någonsin kommer komma en natt med Hugh Jackman eller Robert Pattinson, så där har jag ngt att gråta mig till sömns över också.

godnatt. grymma värld. hoppas inte heath ledger vinner oscar för bästa biroll för han är grymt överskattad och den rollen är inte all that, vilken skådis som helst kan spela en psyksjuk clown. subtila roller ftw. hoppas brad pitt vinner för benjamin button! men självklart vinner heath birollen, man nominerar inte en dead guy till oscar för att sedan snuva honom på konfekten.


grrrrrrrrrrrraaawrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0