but you are NOT just a man

och nu när vi ändå pratar om liksom helt VRICKAT galna trailers så har ju den riktiga trailern till Clash of the Titans släppts och... WTF??!?!??!???!?!? herregud vad den är fet. jag tror inte ens att jag orkar med. Sam Worthington är yammmayummm och trailern är bara helt galen SHIT vad jag längtar... Det enda som inte är så himla yippe-kay-yay med Clash of the Titans är Liam Neeson som Zeus, jag vet inte.. han känns bara inte hundra. Annars känns det ganska givet att den här filmen borde vara sjukt tung. sådeså <3 Se själva:




2010 kommer bli ett ganska galet filmår verkar det som... Det kommer inte finnas ngn som helst anledning att befinna sig i verkligheten när man kommer få se Clash of the Titans, The Twilight Saga: Eclipse, Harry Potter and the Deathly Hallows pt1, Alice in Wonderland, Robin Hood (kom igen om NÅN kan göra Robin Hood RIKTIGT cool så äre väl Ridley Scott?!), A single man, An education, Snabba Cash, Whip it, Prince of Persia, The Vampire's Assistant, The last airbender, The lovely bones BLAND ANNAT. herregud. måste antingen börja jobba på bio igen eller bli rik för jag ska se ALLLLLLLT ockej?!??!

Kommentarer
Postat av: Alex

Alltså dom har ju ändrat den där Robin Hood ganska mycket. Från början skulle ju Russel Crowe spela både Robin Hood och Sheriffen. Nu har dom ju hittat på nåt annat.

2009-12-19 @ 16:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0