jag ska ut på landet tralala!

Idag åker jag upp till min mormor nummer 2 och hennes man som bor i Åmot, en timme utanför Gävle. Och det ska bli så mysigt och skönt! ^^


Imorse rev Kjell mig i ansiktet, av misstag, han var inte arg eller nåt, det blev bara lite rummel, han blev rädd och började vifta för att jag försökte dra ner honom från mitt nattygsbord (eller hur det nu stavas) för att han stod där och höll på och joxade med min armband och tofsar. så gick det som det gick:





men goddamnit nu måste jag packa klart, måste dra om en timme, för jag ska hinna förbi SF och lämna in poollapp också så jag kan jobba lite. Jag har packat med mig 3 halvfärdiga böcker som jag ska läsa ut och så har jag såklart med min nya mini-laptop så jag kan kolla lite filmer och så. Lipstick Jungle på bussen :D

over and out

ps. sitter och lyssnar på en gammal skiva som vi brände för att göra pojkbands-kassett till arvika förra året. NU: kc and jojo! <3 ds.

ps2. glöm inte att New Moon-trailen kommer imorrrrrn!!!!! :D :D :D ds.

ps3. jag har börjat bygga en braig klan i Vampire Wars på fejjan- JOINA! det är grymt kul! ds.

Kommentarer
Postat av: Bellzor

AJ LÄSKIGT RIVIGT!

Men du är söt.

2009-08-14 @ 17:31:57
Postat av: rosie

äsch då! :)

2009-08-15 @ 00:22:08
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0