jag hjärta fizzy drinks

det här inlägget kommer ha VÄLDIGT låg intressenivå. men tanken är ju att jag ska skriva om sånt jag gillar på bloggen och en sak som jag gillar väldigt mycket det är läsk. och mineralvatten. kolsyrade grejer. jag är väldigt beroende av det och livet känns lite tomt utan. därför kommer här min TOPP FEM LÄSKEDRYCKER:

1. COCA-COLA
vad ska man säga... cola är cola. jag alternerar mellan vanlig och light då jag har turen att vara beroende av både socker och sötningsmedel. var plats och tid har sin läskedryck och ibland är det vanlig cola som gäller och ibland light, men rent generellt dricker jag light när jag 1. vill försöka gå ner i vikt  eller 2. vill uppskatta vanlig cola ännu mer, för ibland när jag dricker för mkt av det så smakar det inte gott till slut.


2. Mountain Dew Code red
KÖRSBÄR <3  (jag drack dock en ännu godare körsbärsläsk i england men har helt glömt bort vad den hette :( )


3. ORANGINA
fett smarrigt! och friskt. varning för light-varianten av den dock. fadd smak.


4. Mountain Dew
light-versionen är änna god den med! :)


5. CHAMPIS!
ny favorit. sjukt gott. (lol på katten på bilden- googlade champis och den där kom upp först. haha bonus! <3 har alltid velat ha en orange katt också)


synd bara att man bor i ett u-land då det kommer till läsk eftersom typ mountain dew är ganska svårt att få tag på. fast det finns ju inhemska (tror jag iaf) succeer som hallonsoda och päronsoda :)


gah läsk= bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0