And I'll find strength in pain and I will change my ways

jag älskar brittisk pop-folk musik. det är den absolut finaste musiken jag vet. Laura Marling, Noah and the Whale, Johnny Flynn och så bäst av allt: MUMFORD AND SONS. jag baskemej älskar älskar älskar Mumford and Sons. Jag har aldrig varit med om en starkare kärlek vid första lyssningen än första gången jag hörde Marcus röst. jag vet ingen musik som kramar mitt hjärta så jävla hårt som Mumford and Sons. ja det skulle vara Laura Marling eller Johnny Flynn då.


åh.. <3 (underbart med felstavat Johnny också ;) )


johnny och marcus på samma bild. finaste pojkarna i världen!

han är perfekt.

jag snodde bilderna från www.myspace.com/mumfordandsons och ni måste gå dit och lyssna om ni inte hört dem än, för de är finast <3


Kommentarer
Postat av: Palmira

Sv: Hmm.. ja den var nog ganska kort nu när du säger det. Fast det var det jag gillade med den oxå, att de inte hade försökt dra ut på det. Fast jag skulle gärna oxå veta hur det gick för alla :)

2009-04-26 @ 17:30:31
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0