I like to Movitz Movitz, you like to...MOVITZ!

skandalös utekväll igår. chrippa utkastad från Dovas Sveavägen, bråk med några jävla fjortisar på Movitz bla bla. ja skandalöst. hollywood-skandalöst  typ. eh. nejmen random trevlig, rolig utekväll.


jag försöker lite frustrerad kommunicera med chrippa och/eller sebbe som varit på ölmässan som varit helt fulla, dumma (låtit mig och isa vänta i tusen år, för de kom aldrig därifrån) och OMÖJLIGA att kommunicera med.


hahaha NEJ asså han var inte ALLS full. och jenny slickar chrippa på kinden. sött. och seb är bara allmänt too c00l for sch00l i bakgrunden.


äh nåra jävligt snygga tjejer bara!


äh nåra jävligt snygga och trendiga byxor vi såg på Movitz bara!


vi fick celebert besök av Vodlex också, som såklart sitter bredvid sin favvis Jonas, och jag vet att Jonas är lite kinkig med bilder på bloggen och så, så han e hemlig. Vodlex har inget att säga till om, för han ser så rolig ut. Han blev inte insläppt på engelen för de sa att han var för full, men det var han nog inte. han låter bara alltid lite full när han pratar.


sen på donken träffade jag och isa en random jobbig kille som ville sitta bredvid oss fast det fanns massa platser, och han hade visst inte respekt för den personliga sfären heller!


isa posar ovetande om att den äckliga mannen hade annat i tankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0