999 biobesök om året; inte illa!

Jag har fått en fast tjänst på SF, vilket betyder att jag får 999 biobesök om året. det gillar jag. mwahaha :D


dessutom såg jag No Country for Old Men igår och är asarg, för den var skitdålig :( Kunde inte hitta någon mening överhuvudtaget med den filmen, den var trist och hade ingen poäng alls. Kan inte för mitt liv förstå vad folk tyckte så mkt om med den filmen. Till skillnad från tex Brokeback Mountain som jag inte heller tyckte om så himla mkt, där förstår jag iaf vad det är som är meningen med filmen och varför man kan gilla den fett mkt. Men jag kan inte hitta någon mening eller något bra med No Country. Den var tråkig. otroligt konstigt.


Var också på bio igår med Isa och mor och såg Baader Meinhof Complex. Den däremot! Var ruggigt bra! Otroligt spännande, snyggt gjord med MÅNGA poänger. see it!



Kommentarer
Postat av: Dront

Jag har också sett meinhofrullen, bra skit. Nu tycjer jag vi skapar en enad terrorgrupp vars enda mål är att förinta alla skrivare.

2008-10-27 @ 17:37:13
URL: http://dronts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0