W! Gomorra?!

Jag och Isa blev smått överraskade över den stora folkmängden som redan 45 minuter innan filmen skulle börja stod och trängdes i foajén på Skandia. Dessutom var det rigorös säkerhet, röd matta, massa gratisprylar och helt plötsligt dyker Git Sheynius upp på scen och vi fattar ingenting. När tjejen skulle riva in oss kollade hon lite konstigt på våra biljetter som inte hade samma visningsnummer som alla andras, men hon typ hittade på en förklaring i huvudet och ba: jaja. men sen iaf så börjar festivalchefen Git snacka och säger: Ja välkomna till den här sverige-premiären av Gomorra. Och så helt plötsligt står snyggot Roberto Saviano på scen och nån tolkgubbe och jag och Isa sitter där som två fån och fick se Gomorra istället för W. jaja. så kan det gå på Sthlms Filmfestival, som tyvärr börja lida mot slutet, men än finns det lite kvar. Jag har inte haft tid eller ork att skriva så mycket om den innan men jag ska göra det när den är slut, sammanfatta och göra topplista etc etc.


Lol. istället för:

fick vi:

och:


Gomorra var bra. men lite rörig. man är ju inte sådär otroligt insatt i Camorrans liv och leverne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0