please don't let it grow

min första lediga helg på länge. blev inte riktigt som jag hade hoppats men nu såhär på söndagsnatten kan jag ändå konstatera att den var trevlig. jobbigt att jag är ledig så sällan så att jag får så höga förväntingar på vad som ska ske bara. en annan jobbig grej var att jag såg min crush nummer 2 (eller ja min nummer 1 kan inte efter 2.5 år klassificeras som crush längre, snarare... ja livskärlek eller dylikt) på AG, och mina förhoppningar om att det inte var en riktigt crush krossades (hehe) eftersom mitt hjärta hoppade över ett slag när jag fick syn på honom (eller slog tre-dubbla, var för full för att känna skillnaden). usch. jag tror det kan bli lite jobbigt att vara kär i två personer, det var jobbigt nog innan med en...


men nu Gossip Girl. oh la la. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0