I felt it everywhere

Jag såg Pretty in Pink igår för första gången, för att addera ytterligare en film till min lilla samling med 80-tals-filmer med typ highschool-anknytning, vilka jag älskar, iaf alla som ingår i typ John Hughes produktion. Pretty in Pink var underbar! Nästan bättre än både Can't Buy Me Love (som iofs är underbar, men den saknar Molly Ringwald), Sixteen Candles och definitivt bättre än Breakfast Club. Det är något visst med de där filmerna, de utspelar sig i en sådan härlig, glättig, mytisk värld på något sätt. Och jag älskar Molly Ringwald, gosh vad vacker hon var!




Kommentarer
Postat av: Aleks

80-talet är ett av dom bättre decenierna. Filmerna, nice. Musiken, nice. Bilarna , niiice.

Iofs så var det kanske inte 80-talet som var speciellt bra utom dom omgivande decennierna som var speciellt dåliga?

2008-11-14 @ 03:53:55
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in på min sida, en ny lite annorlunda design ligger uppe, välkommen!

2008-11-14 @ 04:04:12
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0