Windsor

Min morbror bor i Windsor, som ligger utanför London. Där finns det ett jättestort och gammalt slott och massa andra fina saker. Det är lite snobbigt, men känns väldigt engelskt och fint. Sista dagen gick jag runt och fotade lite fina grejer så här kommer lite bilder på hur det ser ut i Windsor


Windsor Great Park. fick ungefär en hjärtattack för att det var så fint där.

här bor min morbror. Det var en lite rolig grej som hände också- vi hade pratat lite om huspriserna i Windsor tidigare på dagen, och när vi var på väg till en restaurang gick vi förbi en mäklarfirma, så stod vi och kollade lite på bilderna och priserna där och så helt plötsligt så inser min morbror att det är bilder på hans egen jävla lägenhet, för han känner igen tavlor och överkast och sånt. hhahaha. snacka om sjukt, hans värd har liksom inte sagt till honom att den lägenheten han hyr ska säljas. Men min morbror är skön så han blev inte ens orolig. Han bara garvade. Kanske iofs för att han har loads med cash och att det inte är hans problem att skaffa en ny bostad eftersom hans jobb fixar det. men roligt var det iaf. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0